הפקת בר מצווה

ילד אשר מלאו לו 13 שנים מציין את המעבר מתקופת הילדות אל תקופת הבגרות באמצעות טקס בר מצווה. לקיים אירוע הפקת בר מצווה באופן עצמאי, לילד אשר מלאו לו 13 שנים זהו פרויקט לא קל לביצוע, זהו גיל בו הילד הופך לנער ועובר כל מיני שלבים במהלך הגעתו לגיל מצוות ישנם לא מעט מצוות שהילד נדרש לקיים בהגעתו לגיל מצוות.

ישנם פרמטרים רבים אותם מומלץ לבחון לפני שימוש בחברה עבור הפקת בר מצווה. פרובנט מציעה שירות וליווי קפדני בכל שאלות ההורים והילד.

לכן צריך להתחשב ברצונותיו ובקשותיו וללכת בראש שלו ביחד איתו, וזה לא כל כך פשוט, מפיק אירועים מקצועי צריך שיהיה לו גישה נכונה ומספיק רגישה כדי להתחבר אל הילד שבדיוק הפך לנער והוא לא מעכל שהמצב השתנה ויש לו כרגע חובות שהוא צריך לעשות ומצוות שהוא חייב לעשות.

לפני הפקת בר מצווה - מומלץ לבצע תיאום ציפיות

בעת תכנון בר מצווה קיימות לא מעט אפשרויות, אך חשוב מכל להביא בחשבון מספר שאלות אשר יקלו עליכם את תכנון האירוע:

1) האם החברה דואגת לספקים שונים כמו תקליטן ואחרים?
2) האם החברה תדאג לשלוח מפיק אירועים מנוסה אשר יש ביכולתו לשלב בין הידע שצבר במהלך השנים לבין הרצונות של ההורים וחתן בר המצווה?
כל אותן שאלות יסייעו לכם לבחור את החברה המתאימה ביותר לתכנן את האירוע בצורה אידאלית.

חברת פרובנט הפקות אירועים, תדאג לענות על כל שאלותיכם ותיידע אתכם על מספר שאלות העולות בכל סגירה של אירוע. וזאת כדי שתרגישו חופשיים ובטוחים בהחלטות ההפקה של בר המצווה.

כל הפקת האירוע צריכה להיות משולבת ברצונות המשפחה והילד. המפיק שלוקח את פרויקט זה צריך להיות עדין ורגיש וללכת איתם באותו ראש, להתאים את עצמו לבקשותיהם, ולדעת להתחבר אליהם ומצד שני להביא בפניהם את הכישרון שלו ואת הרעיונות שלו בכדי שהם ייהנו מכל רגע וידעו שיש להם על מי לסמוך.

אטרקציות דרך הפקת בר מצווה

אטרקציות של חברת פרובנט עבור הפקת בר מצווה, הינם מתחדשות כל שבוע ושבוע בהמון חידושים טכנולוגיים, עיצובים, יוקרתיים ואיכותיים.

חלק משירות האטרקציות כולל תוספות עבור כניסה מיוחדת לבר מצווה, בלונים ענקיים/ מעוצבים/ שמחים בהכנה מיידית, בועות עם עשן וזיקוקים, רקדניות, זמרים, עיצוב האולם, עיצוב שולחנות, עמדת פירות/ מתוקים, דיג'יי מקפיץ ואיכותי, קליפים היסטריים והרשימה עוד ארוכה ביותר. ואתם? אתם בוחרים לכם את האטרקציות ואנחנו מבצעים אותם בקלות, בנוחות ובזול!

כולנו יודעים שלא מספיק רק אוכל שתייה ומוזיקה טובה, בכדי לקיים אירוע מוצלח. מפיק האירועים צריך להגיע עם אטרקציות וגימיקים מיוחדים שימשכו את הקהל וירימו את האירוע, בעוד שלא מדובר בדבר פשוט במיוחד כי מדובר בבני נוער שלא מתלהבים מכל דבר לכן צריך להיות יצירתי בעל חשיבה רחבה, יש אפשרות להגיע עם רעיונות ותמיד פרובנט יכולים לעזור שדרג ולגרום לכם להרגיש הכי טוב עם עצמכם, בייחוד כוכב הערב צריך להרגיש יחס אמין מקצועי, ובראש ובראשונה שלוקחים אותו ברצינות ולא מזלזלים לרגע ברצונותיו.

מפיקים עבורכם את חגיגת בר המצווה

לידיעתכם הכל מתחיל ונגמר בגילאי האורחים באירוע ובהתאם לכך בעזרת הרעיונות המדויקים והנכונים תוכלו ליצור אירוע בלתי נשכח.
ישנם אינסוף רעיונות ואפשרויות שיצליחו לגרום לאירוע שלכם להיראות הכי עשיר מושקע ומפואר ולכן צריך לדעת לבחור באנשים המתאימים שיהפכו את הערב שלכם לערב המושלם!

אנו בprovent הפקות אירועים מאמינים כי מדובר באירוע בלתי נשכח ולכן צוות העובדים המסור בחברתנו יעשה הכל על מנת שהאירוע יקלע להעדפה האישית שלכם ושל חתן בר המצווה.

לרשותכם מפיקים מנוסים בעלי ניסיון רב של הפקת בר מצווה, אשר יש ביכולתם להתאים את הקונספט המתאים תוך שילוב תקליטן מקצועי שידאג להנעים את זמנם של האורחים למשך האירוע. כאשר אתם בוחרים בחברתנו אתם יכולים להיות בטוחים כי האירוע יתנהל על מי מנוחות וייחרט אצל רבים מהאורחים.

- התוכן מעודכן לשנת 2019

" תיעוד קטן - מיום גדול "

ריקוד סלואו בר מצווה
ארגון בר מצווה אטרקציות והפעלות
כניסה דרך הפקת בר מצווה
מגוון אטרקציות לבר מצווה
מייצגים לבר מצווה

מייצגים של פרובנט - מדובר במייצגים מרהיבים עם כניסות מרשימות, ביגוד וליווי של חתן הבר מצווה אל אורך האירוע כולו.

רקדניות לבר מצווה

רקדניות לחתונה - ריקודים, אביזרים שמח ואהבה המגיעים עם רקדניות Provent לאירוע מושקע

זמרים לבר מצווה

זמרי האירוע מלווים את חתן הבר מצווה מהכניסה לאולם ועד השיר האחרון שברשימה. קולות מדהימים ומהפנטים, מרגשים ומקפיצים.

תקליטן לבר מצווה

הדיג'יי של פרובנט - מדובר במספר תקליטנים מוכשרים עם יכולות קצב מדהימות. מוסיקה מותאמת אל אורך האירוע.

בר מתוקים לבר מצווה

בר המתוקים שלנו מעניק תחושת יוקרה לאירוע - מפלי שוקולד, סוכריות, עיצוב שולחן, בלונים מספרי 13, עוגות, גומי והרשימה עוד ארוכה!

בר פירות לבר מצווה

בר הפירות שלנו עבור בר המצווה, מתפרס למספר אופציות מקיאק פירות עם שלל פירות העונה ועד עיצובים מושקעים מפירות.

ועוד המון אטרקציות המחכות רק לכם
מעוניינים לדבר אתנו על אלו אטרקציות לאירוע שתבחרו לאירוע בת המצווה? מלאו פרטיכם בעמוד צור קשר או בתחתית האתר.
יצירת קשר

*סמנו את החבילות אותן תרצו לבר המצווה של ילדכם. (מעל 4 סימונים, תקבלו הנחה של 10% על כל הפריטים)

שדה זה הוא חובה.
שדה זה הוא חובה.
חובה למלא שדה זה
חובה למלא שדה זה
חובה למלא שדה זה
חובה למלא שדה זה
חובה למלא שדה זה
חובה למלא שדה זה
חובה למלא שדה זה
חובה למלא שדה זה

| 2022 © כל הזכויות שמורות לחברת - "Provent הפקות אירועים מפת אתר" |

האתר נבנה על ידי

תפריט נגישות