איך לבחור מועדון לחגיגות בת מצווה

מתכננים לחגוג בת מצווש במועדון? רעיון נהדר! אם המקום באמת עומד בציפיות. לפעמים להסתפק רק ברעיון טוב או מקורי זה לא מספיק. כשחוגגים אירוע כל כך חשוב ומשמעותי אתם רוצים לוודא שלא יהיו הפתעות (חוץ מאלה שאתם תכננתם, כן?).

איך לבחור מועדון לחגיגות בת מצווה

איך לבחור מועדון לחגיגות בת מצווה.
קרדיט: סקופסטאר

בשורה התחתונה, לפני שסוגרים מועדון בת מצווה, חשוב לוודא שהאירוע יהיה מושלם בול כמו שאתם מדמיינים. אף אחד מאיתנו לא חוזה עתידות ואף פעם אי אפשר לדעת הכל מראש, אבל ישנם כמה דברים שבהחלט ניתן לדעת מראש.

מה חשוב לבדוק לגבי מועדון בת מצווה?

שניה לפני שאתם סוגרים ומתחילים להתרגש יחד עם הילדה, כדאי מאוד שתבדקו כמה דברים חשובים ביותר. כשמדובר באירוע כל כך מרגש ומשמעותי, עדיף לוודא שאתם בידיים טובות ושיש עם מי לדבר במקרה בצורך.

אז מה חשוב לברר לפני שסוגרים מועדון לחגיגות בת מצווה:

  1. צוות מקצועי, אדיב וסבלני – כשאנחנו אומרים צוות, אנחנו מתכוונים גם למנהלים וגם לעובדים כמובן. בת מצווה זהו אירוע יקר מאוד לחוגגים והוא ראוי להתייחסות המתאימה. וודאו כי השיח עם ההנהלה נעים וסבלני, אתם מקבלים מענה מהיר על שאלות ובעיות שעולות. כמו כן בררו שהעובדים שיהיו במהלך האירוע בעלי גישה טובה לאורחים וידאגו יחס טוב וסבלני כלפי החוגגים. 
  2. איך נראה המקום? – חשוב מאוד להגיע לראות את המקום, לוודא שדואגים לאחזקת המקום ושהוא נראה מטופח ומעוצב (או בקיצור – כמו בתמונות). עסק שמתחזק את המועדון באופן שוטף ישמח מאוד שתגיעו להתרשם עוד לפני שסגרתם, אז למה לא? 
  3. המלצות מלקוחות עבר – אחד התחומים שהאינטרנט קידם מאוד בשנים האחרונות, הוא מתן המלצות וביקורות על עסקים, מקומות ובעלי מקצוע. למען הסר ספק תמיד כדאי לערוך חיפוש קצר בגוגל ולקרוא מעט ביקורות על המקום. לקוחות עבר הם השגרירים הטובים ביותר להגדרת הציפיות מראש. 
  4. איך האוכל?מועדון בת מצווה בדרך כלל מתנהל מול קייטרינג אחד או שניים לכל היותר בשיתוף פעולה לאירועים. הדבר מאוד נוח כי זה מוריד מכם שלב אחד בארגונים, אך חשוב לוודא שהקייטרינג אכן תואם את הצרכים האישיים שלכם וכן גם מקבל המלצות טובות. 
  5. חבילות משתלמות – אל תהססו לשאול על חבילות אירוע משתלמות, לרוב תגלו שיש חבילות המכילות את כל מה שאתם רוצים לאירוע ובמחירים ללא תחרות.

מהם המחירים?

מחיר הפקת אירוע בת מצווה במועדון אינו אחיד ותלוי במשתנים רבים. זאת אומרת, המחיר משתנה ממועדון למועדון, מעבר לכך מספר האטרקציות שתבחרו, קייטרינג פרטי או מטעם המועדון ועוד משתנים. לרוב המועדונים יהיו חבילות אירוע משתלמות ביותר שיכללו לא מעט מהצרכים שבסופו של דבר ירכיבו את האירוע. 

לכן, כאשר מתכננים בת מצווה במועדון כדאי לברר על חבילות משתלמות או אפילו חבילות הכל כלול. מבחינת הערכת המחיר תוכלו לצפות להוצאה שתעמוד על כמה אלפי שקלים.
כמה? תלוי במועדון, אטרקציות, מספר מוזמנים ועוד.

מגוון אטרקציות לבת מצווה
כנריות לחתונה

כנריות לחתונה - קבוצת כנריות המלוות את האירוע בסגנון יוקרתי ומרהיב, עם מנגינות של שירים לבקשתכם

רקדניות לחתונה

רקדניות לחתונה - ריקודים, אביזרים שמח ואהבה המגיעים עם רקדניות Provent לאירוע מושקע

זמרים לחתונה

זמרים לחתונה - זמר או זמרת לבחירתכם, המלווים אתכם בחופה, בסלואו, בין ארוחות ובמשך האירוע

תקליטן לחתונה

תקליטן לחתונה - דיג'יי המשמח חתן כלה מתחילת האירוע ועד סופו, בקצב משמח וסגנון מוסיקה לבחירתכם

קיאק פירות לחתונה

קיאק פירות לחתונה - קיאק (אמיתי) מעוצב עם פלטות פירות מגוונות, משדר תחושה יוקרתית באירוע

שופרות ומתופפים לחתונה

שופרות ומתופפים לחתונה - אנשים אשר יקפיצו לכם את הרחבה, יכניסו אתכם לחופה ויעשו הרבה שמח באירוע

ועוד המון אטרקציות המחכות רק לכם

מעוניינים לדבר אתנו על איזה אטרקציות לאירוע שתבחרו? מלאו פרטיכם בעמוד צור קשר או בתחתית האתר.

יצירת קשר

שדה זה הוא חובה.
שדה זה הוא חובה.
שדה זה הוא חובה.
חובה למלא שדה זה
חובה למלא שדה זה

| 2022 © כל הזכויות שמורות לחברת - "Provent הפקות אירועים מפת אתר" |

האתר נבנה על ידי

תפריט נגישות