בחירת אולם אירועים לחתונה

אולם חתונה

אין החלטה מרגשת יותר מההחלטה של זוג להתחתן. יחד עם זאת, כל זוג שמחליט להתחתן יודע כי לפניו ניצבת תקופה גדושה בהכנות לקראת האירוע הגדול והחשוב ביותר בחייו. אחת ההחלטות החשובות והראשונות שיש לקבל כאשר מתחילים לתכנן אירוע חתונה היא ללא ספק המקום הרלוונטי והמתאים ביותר לחתונה של הזוג. בחירת אולם אירועים לחתונה היא לא תמיד דבר קל ובמיוחד לנוכח ההיצע המשמעותי שיש כיום בתחום אולמות אירועים. במאמר הבא תקבלו טיפים לבחירת אולם אירועים שיתאים לחתונה שלכם בצורה הטובה ביותר, בכל היבט אפשרי.

כיצד תבחרו אולם אירועים מושלם לחתונה שלכם?

כאמור, כיום ניתן למצוא ברחבי הארץ אולמות אירועים וגני אירועים המוצעים לעריכת אירועים שונים לרבות חתונות. הנה כמה טיפים שיסייעו לכם בבחירת האולם האידיאלי לחתונה שלכם:

ראשית כל, עליכם לדעת מראש מהי כמות המוזמנים לחתונה שלכם וכמה מהם עתידים להגיע. כמובן שלא ניתן לדעת בוודאות את הנתון המדובר, אך עליכם לערוך רישום ולהעריך באופן גס מהי כמות המוזמנים שיש לכם לאירוע. בהתאם לכמות המוזמנים שלכם, אתם יכולים להתמקד באולמות אירועים או גני אירועים רלוונטיים. ישנם אולמות אירועים המתאימים לחתונות קטנות וישנם כאלה המתאימים לחתונות גדולות. כמות המוזמנים שלכם תסייע לכם להוריד מהפרק אולמות שלא רלוונטיים לכם.

שנית, חשוב מאוד שתבחרו את האולם בהתאם לתאריך שבו תבחרו להתחתן. אם בחרתם בתאריך שיוצא בעונת הסתיו או האביב, ניתן לבחור באולם אירועים המשלב גן אירועים, כך שאת החופה תוכלו לערוך בחוץ ואילו את האירוע עצמו בתוך האולם הפנימי המקורה. בעונת הקיץ ניתן לבחור באירוע שיערך כולו בגן אירועים ואילו בעונת החורף, ישנם לא מעט ימים סוערים, גשומים וקרים ועל כן, אם התאריך שלכם יוצא בעונת החורף הגשומה והסוערת, אין ספק שכדאי שתבחרו באולם שיספק לכם ולכל האורחים שלכם את ההגנה מפני תנאי מזג האוויר.

עוד פרמטר חשוב שיש לשים עליו דגש הוא כמובן המיקום של האולם. אין ספק שחשוב לבחור באולם במיקום מרכזי שיאפשר הגעה נוחה הן ברכב פרטי והן בתחבורה ציבורית לכל האורחים שלכם. אולם אירועים נגיש מבחינת המיקום שלו, יאפשר לכל המוזמנים שלכם להגיע לחתונה בצורה קלה וכמובן, שיאפשר גם לכם ולבני המשפחות שלכם להגיע בצורה קלה ונוחה אליו.

חשוב מאוד לבחון את הקייטרינג אשר מציע האולם. איזה סוגי מנות הוא מציע ומהי העלות למנה. כדאי כמובן לערוך מבחן טעימות ולהגיע לטעום את האוכל שמציע האולם. מעבר לכך, עליכם לבדוק האם האולם מציע בר אקטיבי ברחבת הריקודים בהתאם לרצונכם.

עוד דבר שחשוב לבדוק הוא התאורה בעולם, העיצוב של האולם וההגברה שלו. גם אם אתם מעוניינים בעיצוב יותר מפואר מכפי שיש באולם האירועים, בדקו האם יש אופציה שהמעצבת של האולם תעצב לכם את המקום בתוספת תשלום כרצונכם, או, בדקו אם יש אפשרות להביא מעצב חיצוני שיעצב לכם את המקום. כמובן שחשוב מאוד לבחון גם את התאורה באולם ולוודא שהיא מספקת וכן, לבחון את ההגברה ולוודא שהיא תאפשר לכם להנות ברחבת הריקודים.

קבלת המלצות ממקור ראשון

אחד הדברים שיכולים לסייע לכם לקבל החלטה לגבי אולם אירועים הוא המלצות על האולם. על אף שכיום ניתן למצוא לא מעט המלצות ברשתות החברתיות או בפורומים ייעודיים למתחתנים, כדאי מאוד למצוא המלצות של זוגות שהתחתנו באולם אירועים כזה או אחר ויכולים להעיד כי האולם היה ברמה הגבוהה ביותר והכל היה מושלם בחתונה שלהם. המלצות ממקור ראשון הם תמיד אותנטיות ומעניקות מידע מהימן ועל כן, חפשו זוגות שהתחתנו באולם שאתם בודקים וקבלו מהם את ההמלצה על האולם או דיס המלצה.

תפריט נגישות