שבת החתן מתקרבת? קייטרינג או מגשי אירוח?

מגשי אירוח לשבת חתן

שבת חתן זו שבת מרגשת ביותר, גם בשביל החוגגים עצמם וכן גם בשביל האורחים והמשפחה. שבת חתן זהו למעשה, השבת האחרונה שלפני החתונה או הראשונה שאחריה. כאשר נהוג שהחתן עולה לתורה בשבת זו בבית הכנסת. אבל מה שמעניין באמת זה האוכל. איך הוא יוגש? האם זה יהיה קייטרינג חלבי או מגשי אירוח מרשימים ומלאים בכל טוב? מה ההבדל ביניהם ואיך ניתן להחליט? בשביל להצליח להחליט איזה סגנון הגשה יתאים יותר, כדאי שנדע מה ההבדל בין השניים ועבור אילו אירועים יתאים כל אחד מהם. הרי בסוף לסגנון ההגשה ישנה משמעות רבה מאוד.

מה ההבדל בין קייטרינג למגשי אירוח?

ראשית, בשביל להבין את ההבדלים בין מגשי אירוח לקייטרינג, כדאי שנכיר כל אחד מהם בנפרד. כשאנחנו מדברים על קייטרינג לאירועים, אנחנו מדברים על דוכנים שונים שיגישו אוכל על פי מה שנקבע מראש. בדוכני המזון יחכו לכם אנשי צוות חייכנים שישמחו להגיש לכם את מה שאתם הכי אוהבים. קייטרינג נפוץ מאוד בחתונות, ברית, בת או בר מצווה, שבת חתן מפוארת ועוד סוגי אירועים גדולים יחסית וחגיגיים.

כשאנחנו חושבים על מגשי אירוח, אנחנו חושבים על שולחנות מלאים מקושטים בשלל צבעים ומנות בצורות וגדלים שונים. מגשי אירוח מהווים צורה יותר קלילה וזורמת של הגשת אוכל באירועים. ראשית, אי אפשר להתעלם מהנראות המרשימה שמגשי אירוח יוצרים במרחב.

שנית, על פי תפריטים שנקבעו מראש, ניתן להציב מגשי אירוח מגוונים שיגישו לאורחים שלל מאכלים טעימים, מותאמים לאירוע והכי חשוב- כאלה שנוח לאכול בעמידה או תוך שיח עם אדם אחר. מגשי אירוח יתאימו גם הם לכל סוגי האירועים כמובן, ישנם למשל מגוון מגשי אירוח לעלייה לתורה או לשבת חתן, גם אירועים עסקיים לעיתים יעדיפו מגשי אירוח.

בשורה התחתונה, כשבוחרים בחברת הקייטרינג המתאימה לכם – גם מגשי אירוח וגם קייטרינג יתאימו לכל האירועים, תוך התייעצות כמובן עם חברת הקייטרינג והתאמה אישית לאירוע שלכם.
ההבדל הבולט ביותר בין השניים הוא צורת ההגשה וכן גם בחירת המנות שיוגשו באותו האירוע.

בשביל לדעת עוד, להתרשם מסגנונות האירועים השונים ולהחליט מה תהיה הבחירה הטובה ביותר עבורכם – היכנסו לאתר https://conappetito.co.il/ או צרו קשר עם החברה וכך תבטיחו לעצמכם את החוויה הטובה ביותר, אם לפני האירוע ואם במהלכו.

כמה עולה להזמין מגשי אירוח וכמה קייטרינג?

לצד ההבדלים בין שתי שיטות ההגשה השונות, קיימים גם הבדלי מחירים כמובן. על מנת להבין את ההבדלים, כדאי לדעת את הטווחים השונים של הזמנת מגשי אירוח או הזמנת קייטרינג לאירוע.

מגשי אירוח לאירוע נחלקים לסוגים שונים. ישנם מגשים מלוחים, מגשים מתוקים, מגשים בבחירה אישית, חבילת מגשים במחירים אטרקטיביים ועוד. מגש אירוח בודד לאירוע יעלה לכם בהערכה בין 100 ל- 200 ₪.

חבילת מגשי אירוח לאירוע יכללו בתוכם כמה רבדים שונים של תהליך הגשה – כמו למשל, גבינות ותוספות. לאחר מכן, סלטים וכריכים אישיים ואז מאפים וקינוחים. כמובן שהמגוון רחב והבחירה בידכם. כל התענוג הזה יעלה לכם החל מ- 200 ₪ ויגיעו גם ל- 500 ₪ מינימום.

מחיר הזמנת קייטרינג לאירוע גם הוא תלוי בפרטי ההזמנה אך הטווח הממוצע למנה בקייטרינג לאירוע קטן הוא בין 60 ל- 350 ₪ לאדם.

תפריט נגישות